Kizlar kesede kanama yaşayıp Progestan kullanan oldumu. Kullanınca geçiyor mu.
Azraadaa evet geçiyor mutlaka kullan en az bir ay. Bebeğin tutunmasını sağlıyor.
Bende kullandım ve düzenli kullanımda işe yarıyor.