Bebegim tam 2.5 aylik sadece anne sütü aliyor. bundan iki hafta önce ilk defa kakasinda kılcal sekilde kan vardı resimde ekleyebilirim onun dışında arada bir mukuslu kaka yapıyor yada hafif yesilimsi ama her zaman değil ara ara. Kılcal şekilde kan görünce doktorumuzu aradim.bir daha olursa yada mukuslu kaka yapiyorsa süt ve süt ürünleri iceren gıdaları yeme bu sekilde sorun olmaz dedi.ama bir daha olmadi hala ara ara mukuslu kaka yapıyor,gaz problemimizde var gaz damlası kullaniyoruz görece bayağı farketti daha rahat.. kusması da var ilk zamanlardan beri ama kilo alımında bir problem yok..ve 1. Ayindan sonra kafasında konak oluştu özellikle önde saçların başladığı yerde var onu da banyodan önce bebeyagi sürüp yumuşatıp taradim sabah baktım hafif egzama kasiminca nemli bi görüntüsü olur ya kizimin basida öyle olmuş diger konak olan bolgelerde geçmiş sadece öndeki o şekilde oldu bu da alerjinin bir belirtisi olabilir mi acaba? Siz bebeginizde süt alerjisini nasıl anladiniz ve de bu alerji proteine karşı mi laktoza karşı mı bilginiz varmı?