O kadar yoruldumki bu durumdan belki ben gibi olan anneler vardır da tecrübelerini paylaşır, biraz uzun olucak şimdiden özür dilerim… bebeğim doğduğunda ertesi gün enfeksiyondan dolayı küveze aldılar 10 gün hastanede kaldı. Eve geldiğimizde biberona alışmıştı tabi ve memeyi tutmakda zorlanıyordu. Denedim, yılmadım ama refleksleri o kadar az kalıyor ki çekemiyor yavrum. Bende aç kalmasın diye biberonla devam ettim ama her seferinde emzirmeyi de denedim bazen tuttu uyudu bazen hiç tutamadı. Dün doktorumuz biberon vermememi, emzirmemi, ağlasada böyle yapmam gerektiğini söyledi. Hadi dedim bir kez daha dayan. Tam 1 saat uğraştım, memeyi tutuyor 2 çekiyor sonra kaçırıyor ağzından başlıyor ağlamaya ama ne ağlamak katıldı resmen çocuğum.. en son dayanamayıp biberondan verdim içti ama ağlamak geçmedi. Normalde sütünü içip uyuyan çocuğum 6 saat uyuyamadı ağlamaktan.. Bu arada 15 günlüğüz ve 2500 doğduk biraz minyon bir bebeğim var.. Benim gibi böyle emme refleksinde sıkıntı yaşayan ve çözüm bulan anneler var mı acaba ?