burjuvaanne
Siz ne kadar sakin olursanız bebeğiniz de o kadar sakin olur öyle düşünün rahat olun. Bebek için sıvı alabiliyorsunuz uçağa sıkıntı etmiyorlar. Bebek arabasını uçağın kapısına kadar götürüp, inince kapıdan teslim alabiliyorsunuz. Uçak içine sırt çantası alabiliyorsunuz. Ben hem kendi çantamı hemde kızım için oyuncak çantasını alıyorum.
Uçak içine ne kadar az eşya alırsanız sizin için o kadar kolay olur. Sadece gerekli olabilecekleri alsanız yeter. Küçükmüş zaten muhtemelen kalkışta uyuyup inince uyanır.
İnişte kalkışta emzirmek basıncın etkisini azaltıyormuş, ben emdiği zamanlar emziriyordum şimdi (3,5 yaşında) su veya meyve suyu veriyorum bir sıkıntı olmadı. Amaç sıklıkla yutkunması sanırım.
İnşallah sorunsuz bir uçuş geçirirsiniz. İyi yolculuklar🥰