Merhaba güzel anneler 🌸
Oğlum 1 yaşına girmek üzere. Geceleri neredeyse saat başı uyanıyor,ağlıyor uykuya dönmesi zor oluyor. Acliktandır diyorum mama veriyorum yine huzursuz. Ne o uyuyor doğru düzgün ne biz. Sabahlari da erken uyaniyor , 6 - 6.30 gibi 🙄Akşam 21.30-22.30 gibi uyuyor. Gündüz iki uyku yapıyor. Uyku düzeninde mi Bi sıkıntı var acaba diye düşünüyorum. Atak dönemindeymisiz ondan mı böyle.dislerden dolayı mı. Sıkıntısı ne anlamıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum, benim gözde kaçırdığım Bi neden mi var acaba, ne yapabilirim, düzelir mi bu süreç size danışmak istedim.🤷♀️