Hanımlar merhaba bugün 4.ay kontrolümüz vardı doktorumuz destekli oturmaya başlasın oturması benim için çok önemli nörolojik açıdan dedi.. ne kadar süreyle oturtayım dedim kendi istemeyene dek dursun zaten şuan yüzde 50 oturuyor omurgası için herhangi bir zararı olur diye endişe etme öyle birşey yok dedi yalnızca kafa kontrolümüz şuan çok iyi değil canı isterse yapıyor, dönmüyor,yüz üstü durmayı sevmiyor tummy time pek yapamıyoruz dolayısıyla önüne ne koyarsan koyayım şuan ilgisini çekmiyor. Sadece sürekli oturma isteği var kendini hep öne atıyor birde gidebilse yürüyecek hep ayaklarını basma isteği var. Merak ettiğim sizler ne zaman oturtmaya başladınız fikirleriniz neler bu konuda kas gelişimi için faydalı olabilecek ne tür şeyler yapabilirim