23ygmur canım geçen gün bir pedagogun yazısını okudum . 6 aydan önce çocuğunuza uyku eğitimi vermek sakıncalı , bebeğinizin size en ihtiyacı olduğu zamanda onu ayrı bir yere koyarak saatlerce aglatip yorgun düşüp uyumasına başardık uyku eğitimi verdik diye seviniyorsunuz diyordu . asıl bu onu huzursuz,kendine güvensiz bir çocuk yapar . Bebeklerin en çok korktukları zamanlar geceler ve bu süreçte çocuğunuza bu eğitimi verdik sanarak aslında ona zarar veriyorsunuz diyordu. O yüzden acele etme sende .bende düşünüyordum ama yazıyı okuyunca mantıklı geldi ve vazgeçtim.uyku eğitimi adı altında çocuğumu aglatip tedirgin edip başarılı olsam nolur