Merhaba kızlar 🙋🏼♀️ bebeğim 1 aylık iken gaz masajı yapmak için karnına Dalinin avakodulu nem ve koruma bakım yağını kullanmıştım. 1 saat falan geçtikten sonra böyle su dökmüş gibi kızarık benek benek gördüm sanırım dokunmuştu. O gün bugundur daha kullanmaya cesaret edemedim. Şuan 2 ay 12 günlüğüz. Hiç masaj yağı ile masaj yapamadım bebeğime. Şimdide böyle Cildi kuru gibi geliyor. Tekrar cesaret edip yağı süremedim. Sizin de başınıza geldi mi, siz hangi masaj yağını ne sıklıkla kullanıyorsunuz. Fikri olan paylaşabilir mi. Yeni masaj yağı mı alayım yoksa Dalini tekrar sürmeyi deneyeyim mi?