7 ay 2 günlük kizim var ayaklarının üzerinde basmasi için destekliyorum ama iki gündür farkettim ki yere basarken Yaa diğer ayağının üzerine basıyor ya da bileğinde yana (dışarı doğru) bukuyor normal mi bu durum orumcege koymaya başladım bugün. Ama surekli olarak değil arada basıyor öyle