Arkadaslar merhaba. 6 ay 1 haftalik bebegim var. Ek gidayi pek almak istemiyo. Yerken bile ögurecekmis gibi gibi. Severek yutmuyo, yutkunurken yutuyo genelde. Patates havuc gibi sebzeleri tek pek sevmedi bende mamayla karistiripta verdim yine pek bisey degismedi.Acaba bebe buskuvisi yada marketlerdeki kasik mamalarindan falan denemelimiyim. Denemeliysem hangisi daha iyi olur yada farkli nasil biseyler onerirsiniz. (Normaldede Anne sutu degil sadece mamayla besleniyo)