Mama da veriyorum meme de veriyorum hayta sütümü biraz kustu.demek ki karnı tok dedim.Gaz çıkardığını duymadım baya tıpışladım kucağımda gezdirdim va ağlıyor bu arada.sabah 6 dan beri yeni uyudu saat 3:30 olmuş Yani sütüm kalmadı artık yemek yemem lazım hazırlayamadım su bile içmedim bu saate kadar yatak odasından çıkamadım hala beşik sallıyorum.Normal mi bu durum :((