Kızlar merhaba. Kızım 11 günlük. Geceleri cok sükür sıkıntımız yok ama gündüz uyandığı andan itibaren akşam yatana kadar ağlıyor sürekli emmek istiyor aç mı sütüm mü yetmiyor acaba diye düşündüm ama sağıp sütümüdw kontrol ettim emdirdikten sonrada susmuyor asla, emzik veriyorum tutuyor ama 2 dk sonra ağzından düşünce yine bağıra bağıra ağlamaya başlıyor tuvalete bile gidemez oldum çok kötüyüm. Neden böyle yapıyor olabilir daha önce böyle bir durum yaşayanınız var mı acaba ??