Esramertt aslinda önemli olan o ayda kaç kilo olduğu değil doğum kilosunun üstüne katabilmis mi her ay gelisebiliyomu bu acidan düşünürseniz hem uzulmezsiniz hem daha sağlıklı olur
Ama kilosu iyi zayıf değil benim kızım 4 aylıkken bile bana topak geliyodu