Canım anneler herkese merhaba ben 19 haftalık hamileyim 2 hafta önce doktor bebeğimin bağırsağında parlaklık gördü bi kaç gün öncede perinatoloji doktoru gördü parlaklığı ve istersem amniyosentez yaptırmamı söyledi ben yaptırmayacağım o ayrı konu ama başına böyle bişey gelen ilerki haftalarda geçen oldumu acaba