Hamza16 adaçayıyla ilgili bi bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem ☺️ Ben her gün papatya içiyorum sezeryan olduğum için hem bana gaz yapmasını engelliyo hemde sütümden bebeğe geçiyo oda rahat gaz çıkarıyo isterseniz papatya da deneyin yada kayısı çayı onu da içiyorum ben