Gymy Memnun kalanlar varmı Sma kullanıyorum ama çok pahalandı zar zor yetiyor ay sonunu zor getirir olduk bebelac gold denemek istiyorum kullanan memnun kalan varmı oğlum 4ay27günlük tadı nasıl
Oglumgoktug Gymy ben 2 ayından berı kullanıyorum cnm oglum 5 aylık gayet ıyı gaz sorunumz falan olmadı hıc
Kuboss3838 Gymy canım ben oğlum doğduğundan beri kullanıyorum gayet güzel gaz sorunu falan hiç bir yan etkisi olmadı memnun kaldım ben 900 gramını 100 tl civarına alıyorum 2 hafta gidiyor gitmiyor mama oğlum 6 aylık şuan
Gymy Oglumgoktug bnmde 5aylık olcak ilk bebelac la başladım snra çok gaz yaptı gold denemedim Sma geçtik oda hep zamlanıyor içeriği nasıl çok fark yoksa ona değişiklik yapsam diyorum
Aylnemir Gymy cok memnunum cnm oğlum 5 aylık 2. Ayından beri kullanıyorum 900ngr mını 80 tl civarına alıyorum
Dilasanaz Gymy nasil mama hakkinda fikrim yok sma kullanıyoruz ayrica bebelac uygun tamam da gold pahali