Doğum yapalı 40 gün oldu yaralar hâlâ geçmedi kantaron yağı lansinoh krem hametan krem göğüs kalkanı ve en son gümüş kapak ama malesef iyileşecek diye beklerken emzirirken kanamaya başladı ilk başlarda yara kabuk bağlamıştı silikon uçla emziriyorum kabuk bağlayan kısım koptu yeniler diye düşündüm başka türlü geçmeyince gümüş kapak aldım ama hâlâ kıpkırmızı et görünüyor her emzirmede kanıyor nerdeyse eşim bi tarafı elinle sağ sadece bir tarafı emzir o iyileşince aynı şekilde diğerine geçersin diyor ama cesaret edemiyor çünkü elimle sağarken tamamen sütüm kesilirse diye korkuyorum çünkü sütüm yetmiyor her emzirmede mama veriyorum çok zor bir durum hem oğlumu doyuramıyorum hem acı çekerek emziriyorum başına gelen bu yaralardan kurtulan varsa yardımcı olabilir misiniz