Kizlar merhaba 1 ay 28 gunluk bebegim var son 4 5 gundur cok kotu geceleri asla uyumuyo gunduz uyanik kaldigi her an kucakda ziplayip pis pis istiyo agliyo huysuz hele bu olay ben 5 gun once yola gittim geldm goguslerm sutle doldu geldm emzirdm birden cok icincemi oldu ne olduysa o gece basladi ama gozlerinden sapir sapir goz yasi akiyo nefesi kesilircesine agliyo yuzune soguk su carptk o kdr yani ondan snraki gun gene ayni oldu hastaneye gotrdm acile rontgen cektiler gaz cok dediler lavman yapti doktor azck kaka yapti smdi gene cok huysuz hala ama aglama krizine grmiyor o gunki gibi geceleri asla uyumuyo surekli mizmizlaniyo agliyo gunduzleri uyuyo ama hep mizmiz huzursuz agliyo surekli mama icerken normal bi tek 5 dk sonra geri resmen akil sagligimi yitirdim gazini cikariyo ayaklarini cekme vs yok suan neden boyledir bebegi boyle olan varmi artk piskolojm bozuldu bi tek benm bebegmmi boyle diye yetemedigimi vs dusunmeye basladm yorgunlktan olsa gerek cok kotuuyum