Pembecik Nisaelizmom Van on numara bir yer urfa öyle diyarbakır öyle il olarak mı sordunuz anlayamadım ama :)
Fenty Nisaelizmom 4 sene Van’da kaldık yazarsanız faydanıza olur inşallah güzel de bir ilçesi çıkarsa memnun kalırsınız.
Nisaelizmom Pembecik evet il olarak canım ilçesini de söyleyebilirsin 😊 diyarbakırın kötü yerleri çokmuş ama merkez güzel de 😓
Pembecik Nisaelizmom Ben karadenizliyim. Doğuyu pek bilmezdim :) ama van çok gzl merkez olarak diyarbakır çok gzl. Şanlıurfa merkez gzl eyyübiye değilde karaköprü tarafı güzel. Urfa siverek güzel il gbi kocaman
Fenty Nisaelizmom Edremit’teydik, Van gölünün olduğu ilçe bu yüzden de çok seviyoruz haftasonları değerlendirmek için şahane bir yer.
RasayiAA Nisaelizmom Bitlis merkez bizim ev genel olarak var. Ama imkan pek yok Tatvanda herşeyi bulursunuz sahili avm si var ama aşırı kalabalık. Ahlat on numara ama çok beğendim orayı.
Pembecik RasayiAA Tatvan memur arkadaşlardan duyduğum pahalı bir biryermiş doğrudur değildir bilemem tabii :)
RasayiAA Pembecik evet pahalı biraz. Yuvarlanıp gidiyoruz işte 😂 iş imkanı açısından batıdan kat be kat rahat tabi 3 bincik az alıyoruz Doğu maaşına göre 😂