Merhaba arkadaşlar bugün tam 3 ay 2ngünlük olduk bu aylarda oluyormuş sanırım meme reddi. Uyurken emiyor fakat gündüzleri emiyor bırakıyor emiyor bırakıyor sol göğsüme baya sinir oluyor zaten. Napabilirim mama+meme gidiyorduk zaten iyice mamaya alışcak ben bırakmaya çalıştıkça. Öneriniz var mı?