Hanimlar 4 ay sonra insallah 2.bebegim dogcak.ilk cocgum 4 yasinda babanesi bakti biraz sonra krese verdim.7 yildir calisiyorum 2.cocuktan sonra ise devam etsemmi ciksammi kararsizim maddi olarak bu kadar rahat olmayiz suan ev kira ama 2 aya kendi evimize gecicez kiramiz olmicak ucu ucuna gecinirz esim asgari ucret aliyor sizce ne yapmaliyim isimi seviyorum rahat