Merhabalar bebişim 5.5 aylık bı kac ay önce tek yanağında yuvarlak kızarıklık vardı doktor egzama dedi süt ve ürünlerini kestirdi.. sonrasında kortızonlu kremle gecti. Bı kac gündür yanaklarında cenesınde ve cene altlarında kızarıklıklar oluşmaya başladı resmini yüklücem bakıp öneri verirmisiniz? Salyalanma dönemide girdik ek !!