Fatmahmt63 evet yalnızım. Benim annem bizde kaldı 25 gün, o kadar güzeldi ki gerçekten yemeğim hazır, çamaşırım yıkanıyor, evim derli toplu. Gece ağlayınca annem tecrübeli elleriyle beş dkda paket ediyodu cocugu uykuya dalıyordu hemen bebiş🤣 ama hayatın gerçeklerine dönmek zorundaydım o yüzden artık yalnızım