Merhaba arkadaşlar bu günlerde regl gecikmesi yaşayan varmı benim 25 gibi geliyordu fakat gecikti. Geçen ay adet geciktirici primalut n isimli ilacı içmiştim ona rağmen gecikmeden gelmisti bu ay geciktim. Hamileliğe ihtimal vermiyorum ama anlam veremedim bu duruma