Kizlar benim gibi olan varmı her emdikten sonra kusuyor bazen fazla bazen az ama çoğunlukla her emmeden sonra kusuyor kızım dr kilo aldığı için herhangi birşey vermedi ama besin alerjisi de olabilir dedi ama net birşey söylenmedi daha napicagimi şaşırdım herseyde süt ürünü var neyi kesicem bilemedim kusmasindan ziade sürekli üst baş değiştirmek yordu biraz…merak ettim benim gibi olan varmı diye şimdiden teşekkürler…