İki tane çocuğum var. Denemediğim bez kalmadı molfix, canbebe, goon, evybaby , janny willy ve daha niceleri. tabi esas bezimiz prima premium care diğer bezleri kullanırkende kullandım hep kesinlikle artık net bi şekilde söyleyebilirim . Daha iyisi yok. Kızımın cildi hassas pişik olduğunda diğer bezlerde günlerce pişiği geçmiyor , diğer bezler hemen dolup taşarrken premium care uzunca bi süre gidiyor ve kupkuru kalıyor. Artık denemeyi bırakıp bezle işimiz bitene kadar devam edicem.