Bebeğim 19 günlük sarılığı geçmiyor gözlerinin beyazını öyle sarı sarı gördükçe moralim çok bozuluyor üzülüyorum. En son 14 günlükken ölçtürdük 12.8 çıktı. Bugün de sağlık ocağındaki ebe uzamış sarılığı dedi. 2. Aya kadar sürer dedi o kadar sürecek mi yani çocuğumun gerçek ten rengini bile göremedim kara sarı bir rengi var şuan. Sizin bebeklerinizin sarılığı ne kadar sürdü emzirmek harici yaptığınız başka bir şey var mıydı?