GiybetReis Kızıma ilk defa süt vercem. Normalde kekin böreğin içinde yedi de bi alerjimiz olmadı. Napiim ilk deniyeyim mi? Nasıl veriim sütü. Pınar süt aldım. Kaynatıyomuyuz önce? Bal felan koyiim mi napiim😂 paket süt iyi değlse vermiim napiim kızlar? 13 aylık
YeniAnneIstanbul GiybetReis bizim hollanda’daki dr. 1 yas sonrasi mama yerine paket sut tavsiye etmisti direk paketen icirebilirsin kaynatmadan. Mama gereksiz kalori demisti. Ama turkiye’deki dr.2 yasa kadar verme demisti sindirimi zor diye. Bende arada kaldim veremedim daha 😅
serebro GiybetReis genelde içecek olarak kefir yada ayran iciririm. Süt de verdiğim oldu içeceği sıcaklıkta ısıtıp verdim birkac kez pek sevemedi o yüzden çok zorlamadım
GiybetReis alptoyyy doktora sordum sütü. Vermesende olur bi faydası yok dedi. Ben farklı bişi içsin diye düşündüm. Kek yaptımda kızıma sütle kek yesin dedim😅
Irmakprensesinannesi GiybetReis paket süt yerine kefir yogurt peynir ayran daha yararlı olur bebeğinize naçizane fikrim çünkü 2 yaşına kdr önerilmiyor
alptoyyy GiybetReis bana da bir faydası yok dedi o yüzden vermedim gerek de yok zararı çok ev yapımı meyve suyu, kefir olabilir kekin yanında
GiybetReis efelettin mama içiyoruz normalde de öğüne kekin yanında su vermiim süt içsin dedim ama bilemedim tabi
Leylakkk GiybetReis ev yapımı meyvesuyu verin, karadut özü verebilirsiniz 1 çay bardağına 1 yemek kaşığı koyarak sulandirin meyve suyu gibi içsin çok faydali bebeklere
Gulsumyyl Kutu sütün bi faydası yok ama marketlerin günlük sütü verilebilir içine ilk başta bal koydugunda tadını beyenmiyor cicibebe bisküvi biberonla içecekse ben öyle yapıyorum :)
Irmakprensesinannesi Gulsumyyl cici bebenin şeker sadece bebege bir faydası yokki kendiniz yaparsın tabiki zararı olmaz yada bir tık fazla para verip organik şekersiz alıyorsaniz daha iyi olur
1prensannesi06 Bilmediğim için soruyorum sütün neden bir faydası yok kemikleri güçlendirmiyor mu bu platforma gelene kdr sütün zararlı olduğunu bilmiyordum
Irmakprensesinannesi 1prensannesi06 süt sindirilmesj zor bir içecek ve yüksek dozda kansızlık iştahsızlık yapar ve bebeklerde genelde önerilmez onun yerine kefir ayran yogurt peynir daha bebeğe yarar saglar
GamzeGoktas 1prensannesi06 ne yazıkki günğmzde paket sütler hiç te sağlıklı değil bunu doktor bizede dedi yoğurt kefir peynir yedirmek daha sağlıklı tabiki evde yaptığınız üstelik çok süt içen çocuklarda kansızlık buda iştahsızlık yapıyormuş
1prensannesi06 Irmakprensesinannesi bi arkadaşım 6 aydan sonra öğle ve gece uykusundan önce süt veriyordu bebeğine 1 biberon ondan kafam karıştı geşekkür ederim 🥰