Feyzosunannesi birden kestim canim. Sabır taşı almistim aktardan biraz su ile nemlendirdim göğüs ucuma sürdüm alinca meme kötü olmus dedi ve bıraktık bugün 3.gun ilk gece beni yordu biraz ama sen büyüdün artik mama yiycez meme yok diyorum hihi diyor🙈cok aşırı düşkün bir bebekti kolay atlattik darisi basiniza. Tek kötü yanı kötü de demeyeyim yorucu tarafi sürekli birseyler atistirmak istiyor. Diyorum sigarayi birakan insanlarin yeme istegi sonucu kilo almasi gibi oldu🙈😂