Merhaba kızlar.Bebegim 10 aylik ve aynı olan nesneleri farklı yerlerden alıp toplamiyor ama cok yakınsa o şekilde elinde toplayıp ağzına götürüyor.Bu ilk üst üste dizilen halkaları öğretmeye başladım. Oyuncağı gördüğünden beri ilk başta o halkaları topladı, şimdi de ikinci olarak mesela ıslak mendilleri iki tane filan eline alıp öyle ağzına götürüyor. Anormal mi yoksa benzerlik ilişkisi mi kuruyor sormak istedim.