Merakliduygusall Kızlar emziren anneyim, bebeğim ve ben kovit olduk. Bebeğim Allaha şükür iyi ama ben hiç iyi değilim çok ağrım var ve baş agrısından gözümü açamıyorum kulaklarıma bogazıma gözlerime vuruyor ağrısı. Neler yapabilirim doğal çözümler :(