Herkes tüm sorunları sakin ve çözüm odaklı yaklaşmayabilir eminim ki benim gibi bazen çok yükselen özellikle eşe, kadınlar arkadaşlar vardır diye düşünüyorum. Bi 7 gün sonrasına işinin ehli bi psikoloğa randevu aldım gidip devam eden çok memnun kalan bişeylerin artık gözlerinde değiştiğini gören var mı?