Merhabalar geçen hafta doğum yaptım ama sezeryanla olduğu için sütüm gelmedi doktor da mama tavsiyesi vermeyince bizde eczaneden Celia mama aldık eczane onu önerdi nedense çok kusma yapıyor bebeğimde markayı değiştirmek istiyorum çoğu kişi evolvia yada hipp al dedi ama araştırmalarımda evolvia nutripro ve evolvia nutripro plus var aradaki farkı bilen veya kullanan varmı acaba?
Şimdiden teşekkür ederim. 💕