Kızlar biz bir yıldır bi evde kiracıyız . 2300 tl ye kalıyoruz. Nisan ayıyla beraber bir yılımız doluyor. Ev sahibi kaç gündür zamla ilgili dönüş yapmadı ne istediğini sorduk ben size dönecem diye geçiştirdi bugün aradı 4 bin istiyorum dedi. Bizde haklarımızdan bahsettik çıkaramaZsınız diye. Ama bize kalkmış evi devrederim çok güzel çıkarırım diyor. Kontratımız dolsada çıkarma gbi bi lüksü var mı sizce. Benim bildiğim kontrat yılı dolsada geçerli hükmündedir . Ve devrederse nasıl olcak bilen var mı