Nurztekin bende böle bi post arıyordum inanır mısınız benzer durumdayız normal çok güzel bi uyku düzeni vardı 3 gündür inanılmaz bi değişim var bide biz da ağlama başladı normal de gülerek uyanırdı şimdi ağlıyor ben atak olduğu düşünüyorum ama inşallah en kısa süre de geçer 🙏🏻