zeeynepp19 2 gündür 20lik dişim şiş ve felaket ağrısı var emzirirken diş çekilir mi ya da nasıl bi tedavi uygulanır bilenler var mı parol içtim ama o da pek kesti sayılmaz sadece emziriyorum 1.5 aylık bebeğim
EsilaGizem zeeynepp19 doktorun tek önerisi bol fırçala ve gargara yap demişti ama curudugu için fayda etmiyordu bana sen bı dene istersen
ikikizannesi zeeynepp19 bnde bebegim kuccukken cektirdim mecbur kalinca o agriyi cekmektense cektirin
Badekusum1 zeeynepp19 ben daha dün çektirdim. Bence vakit kaybeden gidin cunku iltihap yaparsa antibiyotik kıllanmak zorunda kalırsınız o süreçte de emziremezsiniz
zeeynepp19 EsilaGizem Badekusum1 ikikizannesi uyuşturdukları için sütü etkiler mi çektirmek çektirdikten sonra nasıl emzirdiniz bi sorun oldu mu acaba bende düşünüyorum çektirmeyi ama sütü etkiler mi bilemedim
ikikizannesi zeeynepp19 dr bana iki saat sonra emzir sute geciyor ama az miktarda zarar vermez dedi o disin o sekilde durmasi daha zararli enfeksiyonda kana karisiyor dedi bende cok degilde az uyusturun dedim napti bilmiyorum cektirdim bi sikinti yasamadim
EsilaGizem zeeynepp19 ben biraz saat geçtikten sonra emzirdim mamada içiyordi kızım mama verdim yani bı sikinti olmadı daha sonrada
Badekusum1 zeeynepp19 hayır 2-3 saat sonra emzirdim ayrıca ben antibiyotikte kullandım onu da gece mama verdim 4 saat emzirmedim o arada içtim