Merhaba kızlar 🤗 oğlum üç buçuk aylık gazlı bir bebekti o yüzden yüz üstü yatarak gazıni çıkarmaya çalışıyordum ilk ay sırtına vurmam hoşuna gidiyordu sonra öyle alışkanlık kaldı ve hep yüz üstü uyuyor sırt üstü uyusa bile hemen 10 dk da uyanıyor Bu durumu yaşayan var mı ne zaman düzelir acaba