Arendenizinannesi BuzluKahve bebegınız önce emekleyip sonra mı yürüdü. Oğlum 6.5 aylık emekleme yok ama kollarından tuttuğumda yürüyor. Yürütec aldım bende ama erken degıl mı kullanılması için. Birlikte tutuyoruz tutacagından sevıyor da adım da atıyor
Ogretmenanne52 Ben 9 aylıkken aldım başladım. Aslında gelişimine bağlı değişir benim oğlum o ayda ayaklandı tutunup yürüyordu o yüzden o ayda aldım
BuzluKahve Arendenizinannesi 7 aylığa yakınken emekledi. 10 aylıkken yürüdü. Bir yerlere tutunup kalkmaya başlayınca verdim yürüme arkadaşını.
Arendenizinannesi BuzluKahve masallah. Bakalım oğlum ne zaman yürüyecek. Doktoru emeklemeden yürür dıyo ama☺️