Merhaba arkadaşlar, 4 günlük bebeğim var dün sarılıktan dokayı yatırdılar çok şükür bugün çıktı sarılığı 17.6dan 7ye düştü çıkardık. sürekli uyuduğu için emziremiyorum. topuğunu sıkma burnunu sıkma altını açma gibi şeylerin hepsini yapmama rağmen uyanmıyor. tavsiyelerinizi bekliyorum tecrübeli anneler🙏🏻