Merhabalar , emziren anneler arada adet düzensizliği yaşayanınız var mı ?
2 yaşına girdik emzirmeyi keseceğim yavaştan fakat bu ay adet olmadım , test aldım yaptım negatif ama tık yok hala , 5,6 aydır düzene de girmişti adetim her ay oluyordum , valla anlayamadım 🙈🙈