RainOverMe bnde senlerce rofle kullandim hep yanik yipranikti dip boyami turuncu yaparlardi bi tonda para verirdi ustune istedigimm gibide hic olmadi sonra youtubeden videolarla falan ogrendim 5 6 senedir sari ve kendim kullanıyorum uzun sac sevmedigim icin kestiriyorym tazeleniyor surekli suan uclar bnm biraz yprabmis durumda ust uste boyadim bi donem cunku inun disinda hic yakip yipratmadim sacimi cok acik platin tonlu sari kullaniyordum o ara biraz uclar yipranmisti onuda kestirdim ztn suan genelde 10 tonunda boyuyorum 10 la 12 karistiriyorum 9 la 10 karistiriyorum yansimali oluyor aradada kumral ve balkopugu cila yapiyorum cila akinca sarinin tonu cok guzel isiltili oluyor