KARSIYAKALI Sucukluyumurtaa kesinlikle pasta kreması daha iyi şahsen ben kremşanti görünce asla o pastayı yemiyorum ağır geliyor 😚
Derinsart Sucukluyumurtaa bana bi pastacı pasta kreması cok ağır türk damak zevkine pek uymayabilir demişti