Sibelcann Hanımlar sağlık ocağının verdigi kabızlık ve huysuzluk yaptı gün boyu uyumadan sürekli ağladı bebeğim, kakada kokuda oldu. Acaba önerebilceginiz iyi bir kan ilacı var mı kullanıp memnun kaldığınız?
mom2 Sibelcann ben kan damlası bestiron kullanıyorum çokta memnunum doktorumuzdan özellikle temiz içerikli bir damla önermesini istedik yaklaşık 3 aydır kullanıyorum hiçbir sıkıntı olmadı zaten alırsanız eğer zeytinyağı ile ozdestigini bebekleri rahatsız etmediğini göreceksiniz 🤗
Deletedmom_61 Sibelcann ocean diyorlar bizde yarın kontrolde soracağız d vitamini de onu kullanıyoruz
Zeyzeyno Sibelcann doktorumuz BESTİRON önerdi sağlık ocağının verdiğini istemedik yeni başladık 4 ay 2 günlüğüz