Merhabalar caanım güzel anneler😇 2. Çocuğu doğurmuş büyütmekte olan musmutlu anneler, 2. Bebişe hamile o cesaretli anneler, 3. Çocuğu bile doğurmuş büyüten o koca yürekli anneler hepinize merhabaaaa 😁 benim 32 aylık(2,5 yaşında) ballı lokma bir kızım var. 2. Çocuk fikri beni ara sıra yoklasa da gözüm korkuyor anladım🥹 30 yaşındayım 😏
her durumda her koşulda çok uyumlu beni üzmeden büyüyen küçük kızıma bir kardeş olsa mı yoksa şu devirde tek çocuk büyütmek bile büyük bir işken tek çocuk olarak kalsa mı diye düşünmeden edemiyorum🫣 sizlerle bir sohbet edelim istedim 🥲 tabiiiki Allah her şeyin hayırlısını nasip etsin🙏
sizler neler düşünüyorsunuz bu konuda 😎