oglumuz01 Merhaba 28 günlüğüz biberonla başladık memeye alıştırdım ama arada biberonla da veriyorum doymadığını düşündüğüm için. Memeye alıştırmak zaten zor oldu biberonu bırakıp kaşık biberona geçsem Red yapmaz değil mi
Hazar65 oglumuz01 bende 1 aylıkken kaşık biberon ile günde iki kez mama veryrdm . Memede emiyordu bi sıkıntı yaşamadık . Sütüm arttınca 3 hafta sonunda sadece emzirmeye devam ettim. Şuan 5 aylık olduk🌸
sehrengiz_8 oglumuz01 önce emzirip sonra kaşık biberonla mı veriyorsun eğer önce emziriyorsun demek ki doymuş oluyor kaşık biberonla verdiğin fazla oluyor
Hazar65 oglumuz01 biz mamayı hemen emzirmeden sonra değilde , emzirip sonrasnda ara verip 1 saat felan acıkıyrdu mamayı verıyrduk, kusması oluyrsa fazla gelıyr olabilir