Yigitt477 merhabalar. Bende 29 haftalık ikiz annesiyim. Süreç çok zor ve yıpratıcı olacak senin için. Ama onlar her türlü sıkıntıya göğüs geriyolar. Sakin kal bol bom süt sağ. Beslenme problemi hemen hemen hepsinde oluyo o yüzden geçici bi süreçtir onlar tekrar beslemeyi deneyecekler ve her gün artacak beslenmesi. Benim kızlarım şuan 8 aylıklar. Şuanda gayet sağlıklılar gelişimleri aylarıyla uygun çok şükür. Sizin içinde en güzeli en hayırlısı olsun inşallah. Soruların olursa elimden geldiği kadar destek olmaya çalışırım.