Ashly90 6 aylık olucaz 5 gün sonra su vermedim şimdiye kadar. Bebek için özel sulardan aldım onları da kaynatıp mı vermeliyim siz nasıl veriyorsunuz .
PelinKaraca Ashly90 ben normal içme suyunu veriyorum beş buçuk aylık kızım bir aylıkken beri veriyorum kaynat soğut ver bi sorun olmadı bizde
Tuba Ashly90 ilk acildiginda öyle verebilirsin sonra buzdolabina kaldiriyorsun ve sonradan hep kaynatip da verilmeli☺️
Kuckadam Ashly90 ben hayat su veriyorum 6 li satiliyor kendi alistirma ucuda var siseyi gorunce su istiyor taniyor hic kaynatmadim 6 ay 19 gunluk 4 ayliktan beri iciyor cok memnunm hep alip vericem
Ozgegokhan Ashly90 e bebekte bebek suları satılıyor küçük şişelerde onlardan kullanabilirsin. Ben bebeğim için onlardan kullanıyorum ve memnunum
mrveaydgdu Benim bebişte 1.5 aylık su versem mi bilemedim iki üç kaşık çevremdekiler ver senin içtiğin su yetersiz gelebilir Su az olabilir sütünde dediler. Çocuğada iyi olur diyolar ama bi kararsızım versem mi vermesem mi
Yenievliiiiii mrveaydgdu Bana doktor o aylardayken verme reflü olur demişti.vermemiştim.sadece şurup verdikten sonra bi iki kaşığı veriyodum.gerçi o zamanda kış ayıydı suya gerek kalmıyodu.vereceksen de az ver bi iki çay kaşığı falan.dört aydan sonra tamamen su vermeye başlamıştım ben.kaynatıp sogutup veriyorum.şuan beş bucuk aylık
Ozgegokhan Berken e bebekte bebek suları satılıyor küçük şişelerde onlardan kullanabilirsin. Ben bebeğim için onlardan kullanıyorum ve memnunum
Ozgegokhan Ashly90 e bebekte bebek suları satılıyor küçük şişelerde onlardan kullanabilirsin. Ben bebeğim için onlardan kullanıyorum ve memnunum
Ozgegokhan Ashly90 e bebekte bebek suları satılıyor küçük şişelerde onlardan kullanabilirsin. Ben bebeğim için onlardan kullanıyorum memnunum.
Ozgegokhan Ashly90 e bebekte bebek suları satılıyor küçük şişelerde onlardan kullanabilirsin. Ben bebeğim için onlardan kullanıyorum memnunum.