Başak hanımı kesinlikle bende tavsiye ederim , kızım 18 aylık ve bi çok doktora gittik , Soner bey doğduğunda baktı kızıma o zaman annem kardeşim kayınvalidem yanımdaydı ooo bu oda çok kalabalık siz bu çocuğu hasta edersiniz , yoğun bakımlık olur vs diye korkuttu sonra tekrar gittim gene aynı şeyler ben Soner beyi tavsiye etmiyorum