Babyboys gaz sorunu yok gazını çıkarabiliyor kakasını da yapabiliyor , acilde nöbetçi çocuk doktoru olmadığı icin normal bi doktor muayene etti , bebeklerde ağlamaya , ıkınmaya yada tansiyona bağlı böyle olabilir dedi , durup dururken olduysa hafta içi çocuk doktoruna gösterirsiniz şuan acil bir durum yok dedi ☹️ Hastaneye gittiğimizde geçmişti sadece küçük bir bölgede kalmıştı doktora da çektiğim fotoğrafları gösterdim