Perfect_woman inşallah istediğiniz gibi olur valla ben hamileyken çok aldım kilo aslında şimdiye vermem gerekiyordu ama ilk 2 buçuk ay sütüm çoğalsın diye sürekli yiyodum ama şuan tamamen mamaya geçtik maalesef tek öğün besleniyorum o yüzden hatta bu aralar iki öğün beslendim 1 kilo almışım bile :)